Renuntarea la contract si returnarea produselor
9.8.1. Cu exceptia limitarilor art. 9.9. privitoare la achizitia cu puncte, Clientul Guest Boutique poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:
- 9.8.1.1. Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
- 9.8.1.2. Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate etc.) fata de comanda plasata;
- 9.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie obiective;
- 9.8.1.4. Produsele NU au fost utilizate si sunt pastrate in ambalajul original;
- 9.8.1.5. Clientul s-a retras din contract in termenul de 30 zile de la data livrarii comenzii conform prevederilor din art. 9 din OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii sau persoane fizice, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
9.8.2. Guest Boutique nu poate oferi acoperirea taxei de livrare pentru produsele returnate ( indiferent de motivul returnarii, cu exceptia cazurilor de returnare abuziva). Adresa de returnare produse este Str Fabricii de Chibrituri 13-21, Cluj-Napoca, Judet CLUJ, cod postal 400254. Clientul are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului atat costurile de tur cat si cele aferente returului (costurile de transport nu vor fi platite de Guest Boutique si nu se va accepta plata prin sistemul ramburs la destinatie). Plata transportului nu se face la adresa de returnare produse Guest Boutique de mai sus, si nu se vor accepta colete cu plata ramburs pentru valoarea produselor la destinatar.
9.8.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Guest Boutique cu privire la decizia sa de retragere din contract, printr-un mail trimis catre office@guestboutique.ro, unde se specifica:
- numarul comenzii plasate;
- numele pe care a fost facuta comanda;
- produsele pe care doreste sa le returneze;
- coordonatele bancare complete: IBAN si nume complet, in care sa se efectueze plata produselor returnate.
9.8.4. Clientului care a notificat Guest Boutique conform art 9.8.3., ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate catre Guest Boutique, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 7 zile de la data la care acesta a comunicat Guest Boutique decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 30 zile. Produsele trebuie impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre Guest Boutique, prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei.
9.8.5. Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/Sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- 9.8.5.1. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 9.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 30 zile prevazute conform art 9.8.2, calculata din ziua urmatoare datei contractului onorat.
- 9.8.5.2. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 9.8.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (cu documentele care l-au insotit, cu toate componentele).
- 9.8.5.3. In cazul in care produsele au fost confectionate dupa specificatiile prezentate de Client sau personalizate in mod clar.
- 9.8.5.4. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii Sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (aceste produse sunt marcate in prezentare ca produse nereturnabile).
- 9.8.5.4.2. Produsele nu trebuie sa prezinte deteriorari sau urme de purtare;
- 9.8.5.4.3. Articolele pot fi probate, insa din motive de igiena sigiliul/autocolantul nu trebuie sa fie indepartat;
- 9.8.5.4.6. In cazul seturilor de lenjerie, perne, pilote, topper, pachetul trebuie sa fie nedesfacut si nu se pot returna seturi incomplete sau articole separate.
- 9.8.5.5. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
- 9.8.5.6. In cazul produselor care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
9.8.6. In cazul retragerii din contract a Clientului, Guest Boutique ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, exclusiv costul livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care produsul este receptionat in retur in Depozitul Guest Boutique la adresa mai sus mentionata.
9.8.7. Returnarea se face folosind exclusiv prin ordin de plata, in contul specificat de Client in Cererea de retur.
9.8.8. Daca clientul nu impacheteaza corespunzator pentru protejarea/manipularea produselor returnate, curierul indicat in formularul de retur este indreptatit sa nu preia, bunurile notificate pentru retur.
9.8.9.Daca clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda(alt curier, posta romana, predare personala etc.) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus Nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specifcul lor (material, dimensiuni etc.).
9.8.10 Guest Boutique isi rezerva dreptul sa nu accepte produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.